Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Πλήρης υποστήριξη του ξενοδοχείου σας

Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες μας

ONLINE MARKETING

Η DM HOSPITALITY μέσα από την βαθιά γνώση του internet στο τουριστικό τομέα, και με τις στρατηγικές συνεργασίες με εταιρίες του κλάδου είναι σε θέση να προωθήσει αποτελεσματικά τις πωλήσεις ξενοδοχείων, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που έχει, παρέχοντας τη δυνατότητα στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία να έχουν ταυτόχρονη πρόσβαση, σε αρκετά IDS συστήματα διαδικτυακών πωλήσεων ( όπως Booking.com, Expedia, Hotel.de κ.λπ.) .

Επιπλέον παρέχουμε υπηρεσίες που σκοπό έχουν την βελτίωση της παρουσίας του ξενοδοχείου στο διαδίκτυο, τεχνικές Search Engine Optimization, καθώς και την δημιουργία και διαχείριση Web Campaigns.

Σκοπός μας είναι η βελτίωση του μέσου ορού τιμής ανά δωμάτιο και την ενίσχυση του site του ξενοδοχείου ώστε να μεταφερθεί η ο όγκος κρατήσεων από τα OTA κανάλια (booking com κ.λπ..) στο site του ξενοδοχείου ώστε να κερδίζεται η προμήθεια και να αυξάνονται οι direct κρατήσεις. 

REPUTATION MANAGEMENT & SOCIAL MEDIA

Με ειδικά εργαλεία παρακολουθούμε την πορεία του ξενοδοχείου στα Social Media (facebook, Instagram) καθώς και σε όλα τα κανάλια online αξιολογήσεων (trip advisor, booking, holiday check, zoover κ.λπ..) και απαντούμε σε όλες τις αξιολογήσεις (review) των πελατών.

Ταυτόχρονα διαχειριζόμαστε τα social media (Facebook,Instagram, κ.λπ.) με ανάρτηση φωτογραφιών (posts), απάντηση σε σχόλια και μηνύματα. Επιπλέον, έχοντας ως σκοπό τη χάραξη ολιστικής προσέγγισης στο Online περιβάλλον, γίνεται μελέτη και ορίζεται η στρατηγική για την ενεργοποίηση καμπανιών με απώτερο σκοπό την διαφήμιση του ξενοδοχείου στα social media, την στόχευση νέων πελατών, την αύξηση του brand awareness και την αύξηση των online πωλήσεων από το booking engine του ξενοδοχείου.

MYSTERY GUEST

Διοργανώνει επίσκεψη (Mystery guest-site visit) και πραγματοποιεί αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών για ξενοδοχεία χωρίς να γνωρίζει το προσωπικό την ιδιότητα του mystery guest.

Αξιολογούνται τομείς όπως:

  • Υποδοχή στη reception & Διαδικασία check in
  • Συμπεριφορά στελεχών ξενοδοχείου (ευγένεια, προθυμία, γνώσεις, αμεσότητα στην εξυπηρέτηση κλπ.)
  • Παρουσίαση προσωπικού (καθαριότητα και εμφάνιση, στολές)
  • Κατάσταση – καθαριότητα δωματίου & λειτουργία συσκευών δωματίου
  • Διαθεσιμότητα και καθαριότητα εξοπλισμού δωματίου (welcome kit, κλινοσκεπάσματα, accessories, προϊόντα στο ψυγείο κλπ.)
  • Επίπεδο εξυπηρέτησης σε σημεία όπως bar, εστιατόριο κλπ. ποιότητα προϊόντων και παρουσίαση.
  • Αντιμετώπιση αιτημάτων πελατών (αντίδραση σε απαιτητικό πελάτη )
  • Γνώσεις προσωπικού για τις προσφερόμενες υπηρεσίες του ξενοδοχείου σε επίπεδο τεχνολογίας.
  • Γενική εικόνα ξενοδοχείου εγκαταστάσεις, κήποι, πισίνες κ.λ.π.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (HR MANAGEMENT)

H DM HOSPITALITY, προσφέρει υπηρεσίες επιλογής προσωπικού ενώ έχει την δυνατότητα μέσα από στρατηγικές συνεργασίες, να διαχειρίζεται προσωπικό με την μορφή που στην ουσία μειώνει σημαντικά το κόστος σε συγκεκριμένο αριθμό προσωπικού, ενώ ταυτόχρονα αποδεσμεύει την επιχείρηση από διαχειριστικούς ελέγχους ΙΚΑ, επιθεώρησης εργασίας και αποζημιώσεις σε περίπτωση απόλυσης του εργαζομένου.

Επιπλέον σε συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα εσωτερικού / εξωτερικού προωθούμε επιλεγμένους μαθητές για τους μήνες αιχμής, με σκοπό να μπορεί να επηρεαστεί δραστικά το κόστος προσωπικού.

TOUR OPERATORS

Η DM HOSPITALITY αφού μελετήσει τις υπάρχουσες συμφωνίες με ταξιδιωτικά γραφεία και tour operators, σε συνεργασία με τον ξενοδόχο, προτείνει και αναλαμβάνει την υλοποίηση νέων συμβολαίων με σκοπό την διεύρυνση των συνεργασιών, την αύξηση των πωλήσεων και την ταυτόχρονη βελτιστοποίηση των εσόδων του ξενοδοχείου.

Στόχος είναι οι περισσότεροι tour operators με μικρότερα μερίδια της πληρότητας του ξενοδοχείου για μια επιτυχή και ασφαλή επίτευξη πληρότητας σε συνεργασία με ένα αποδοτικό μέσο όρο τιμής.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ & QUALITY MANAGEMENT

H DM HOSPITALITY με την εμπειρία και γνώσεις της και μέσα από συνεργασίες με εταιρίες παροχής προϊόντων χονδρικής, διαχειρίζεται την αγορά προϊόντων και με την βοήθεια των λειτουργικών συστημάτων διαχείρισης και διαθέτει αποδεδειγμένη ικανότητα στην παροχή υπηρεσιών με αξία με σκοπό την υψηλότερη δυνατή ποιότητα και με το δυνατόν χαμηλότερο κόστος.

Η DM hospitality μελετά τις λειτουργίες του ξενοδοχείου και στη συνέχεια εφαρμόζει βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν και αφορούν την ποιότητα υπηρεσιών και εγκαταστάσεων με σκοπό την ικανοποίηση πελατών και ως εκ τούτου την αύξηση των πωλήσεων του ξενοδοχείου.